Radość!

Przekierowuję tutaj, bo tu wszystkie szczegóły. 

Zdobyłam drugie miejsce w konkursie Blogerzy dla Korczaka. O radość, o wesoło :)




Drogie Książki Zbójeckie (w osobie przyjaznej Avo-lusion :)) ), szanowne Jury! Bardzo Wam dziękuję za bardzo zacną inicjatywę, no i za docenienie nieparyskiej pisaniny! Gratuluję wszystkim nagrodzonym - zwłaszcza autorce Krainy Czytania - tutaj jej praca, wyróżnionym i każdemu, kto zadał sobie trud, żeby napisać coś o Doktorze.
Z pamięcią o Korczaku nie jest źle - prac nadesłano kilkadziesiąt. Czytam je i oglądam, zaciekawiona. To, co fantastyczne, to ich różnorodność! Recenzje książek Korczaka i o Korczaku. Rysunko-animacje. Wiersze. Listy. Impresje.
Te dwie prace poniżej urzekły mnie. Pozwalam sobie zamieścić linki. Pierwsza mądra, dojrzała, zabawna. Korczak (Autorka do niego po imieniu, Janusz - a dlaczego nie!) gdyby żył dziś i przyglądał się takim dzieciakom i rodzicom, właśnie z takiej współpracy dziecięco-rodzicielskiej byłby dumny. Z fantazji, otwartości.
fuN!itao tym, co w kolorze piszczy 
Druga praca - poruszyła mnie, po prostu. No i rozmowa o Srokowskim u niego - ach.

Jeżeli czytacie mojego bloga, wiecie, że o Korczaku pisałam kilka razy - zajrzyjcie tutaj. I oczywiście nie skończy się to pisanie wraz z końcem Roku Korczakowskiego!
Osobno - kolorowymi literami, podziękowania dla wszystkich kochanych M. (tak się składa, że kilka ich jest!) czytających i wspierających. I dla R. 



Komentarze

  1. Gratulacje!!! To wspaniała wiadomość!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję, Kaye, Signum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja gratuluję i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje już pozwoliłem sobie złożyć pod "Pamiętnikiem Blumki". Tutaj więc dziękuję bardzo za uznanie dla mojego wpisu i dla moich dyskutantów z bloga, dzięki którym dyskusja od Korczaka, poprzez Srokowskiego, podryfowała w nieprzewidziane rejony... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za gratulacje :-) Tobie również z całego serca gratuluję! :-) Ja sobie tak myślę, że każdy z nas, biorących udział w tym konkursie, jest zwycięzcą, ponieważ każda praca była wyjątkowa na swój własny sposób i każda przekazywała to, co ważne o Korczaku. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. czyz moze byc cieplejsza wiadomosc przedwigilijna
    male marzenie przedswiateczne
    moze to zauwazenie przygranie pare osob by i usmiechnac sie i zastanowic i zakochac sie ksiazkach tu ozylych
    choc nie ukrywam troche glupio gdyby zrobilo sie tak tloczno ze beztwaRzowo:))

    najpiekniej gratuluje
    po prostu
    ciesze sie
    najnieskomplikowanej
    szczerze
    ciesze sie sukcesem niepierwszym nieparyza

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grzechy dzieciństwa - "Opowieść o Cebulku" Gianni Rodari

RYŚ MIASTA Katarzyny Wasilkowskiej / DROBIAZGI TAKIE JAK TE Clare Keegan

Juliusz, Joanna, Zygmunt, czyli jak mszczą się poeci