Urodziny

Ahoj, piraci. 
Dziś Nieparyż kończy rok. 
To był miły rok. Mnóstwo nowych książek, kilkoro dobrych i miłych ludzi poznanych dzięki książkom. Pisanie o czytaniu mnie cieszy. Czytanie o pisaniu też. Czytanie bez pisania również jest dobre - te najważniejsze książki są niewysłowione. Czytam znacznie, znacznie więcej, niż piszę - to się zmieni na korzyść pisania. Mam ambitny plan pisania częstszego, oczywiście uporządkowania tego, co się tu pokazuje. Pokończenia tekstów - kopii roboczych jest prawie tyle, co opublikowanych postów. 
Wstawiłabym wierszyk lub obrazek, ale nic mi do głowy nie przychodzi!





Komentarze

  1. Witam i o zdrowie pytam :) Szybko zleciał ten rok, a ja się przyzwyczaiłam do tego zakątka blogosfery :) Życzę kolejnych latek wypełnionych przyjemnościami niekoniecznie związanymi z czytaniem i pisaniem. Sobie jednak życzę jak najwięcej czytania pisania Nieparyża;) Pozdrawiam wieczornie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mocno dziękuję, Kaye! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, i urodziny przegapiłam! Nieparyżanko, pisz jak najczęściej, żebyśmy tu wszyscy i za 10 lat mogli świętować :)

    (ZZB)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się, Złota Bramo! I dziękuję serdecznie. Co prawda Ciebie można czytać tu i ówdzie (bardzo zacne tu i ówdzie), ale jednak bloga by się przydało zaktualizować ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to mnie zawstydziłaś :)))))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grzechy dzieciństwa - "Opowieść o Cebulku" Gianni Rodari

RYŚ MIASTA Katarzyny Wasilkowskiej / DROBIAZGI TAKIE JAK TE Clare Keegan

Juliusz, Joanna, Zygmunt, czyli jak mszczą się poeci