Zamiast

    Zamiast postu o Lemie, który tkwi sobie w roboczych, to wydłużając się, to kurcząc, a na pisanie którego po porządkach świątecznych nie mam siły, będzie dalszy ciąg ikejowskich pomysłów na książki. Dziś nie tylko Marquez, którego Jesień patriarchy można sobie na przykład przeczytać dwa razy, za każdym razem brudząc nowy egzemplarz:


    Jakość zdjęć tradycyjnie już mocno średnia, ale odkąd przy podlewaniu kwiatków zalałam fotoapparat, robię zdjęcia aparatem telefonicznym.
Sympatycznie dziś było w salonie, w którym rządził regał Hemnes. Rozparł się, szarobrązowy - lite drewno, naturalne w dotyku - ściany pokoju, proszę was, bordowe, a na półkach... orgia kolorów! Okładki bordo, w kolorze zgaszonej róży, karminowe. Ja rozumiem. U mnie też czasami zielone Morderstwo w La Scali stało sobie obok zielonej płóciennej Powieści o róży. Choć powinno na przykład obok wstrętnie różowego Nionia. No ale ciekawe, dokąd poszły u nich książki żółte czy szpinakowozielone. 




    Jeśli nie posiada się, lub nie dąży się do posiadania książek w gamie czerwieni, nic straconego! obok była półka wisząca Hemnes, również szarobrązowa, tym razem z gustownie dobranymi okładeczkami w brązie i sienie palonej. 


  
    A ja walczę ze sobą. Kupić wstrętnieniebieskie Gormenghast wydane właśnie przez WL, czy może stare, zżółkłe, allegrowe, też wydane przez WL, ale dawno temu w białej serii...



Komentarze

  1. Kupić pożółkłe, pachnące kurzem i wspomnieniami :) Mam, polecam :) Żółty będzie pięknie komponować się z okołoświątecznymi kurczakami i szarymi zającami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I z szarymi kotami od kurzu :D Ja mam takie, hm, hm, siuśkowo żółte, ale prawie każdy rozdział jest osobno ze względu nazużycie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 55 year-old Business Systems Development Analyst Margit Ducarne, hailing from Dauphin enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Rock climbing. Took a trip to Brussels and drives a Land Cruiser. Zobacz wiecej tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

RYŚ MIASTA Katarzyny Wasilkowskiej / DROBIAZGI TAKIE JAK TE Clare Keegan

Grzechy dzieciństwa - "Opowieść o Cebulku" Gianni Rodari

Juliusz, Joanna, Zygmunt, czyli jak mszczą się poeci