Pożyczalscy znowu się do nas wprowadzą...

     Ale się cieszę!
     Wydawnictwo Dwie Siostry, które w serii "Mistrzowie ilustracji" wznowiło wspaniałą Gałkę od łóżka Mary Norton, zilustrowaną kiedyś przez Szancera, wyda w grudniu tego roku najsławniejszą książkę Norton: Kłopoty rodu Pożyczalskich z ilustracjami... TAK! Emilii Dziubak! Kiedy zobaczyłam u nich Gałkę od łóżka, pomyślałam, że przyjdzie czas na rodzinę Pożyczalskich. Myśl ta ostatnio powróciła przy okazji wertowania Niedoparków, dla których Pożyczalscy są niewątpliwie dobrą literacką tradycją... A poznanie sagi rodu Pożyczalskich było dla mnie w dzieciństwie niesłychane: zaglądałam we wszystkie szpary między rurami i ścianą. Tylko czy Pożyczalscy mogliby zamieszkać w bloku z wielkiej płyty?
     Figlarna okładka, na której Arietta (?) moczy stópki w kieliszku absyntu (???) zapowiada bardzo smakowitą zawartość. 

Zdjęcie pochodzi ze strony wydawnictwa


Komentarze

  1. Pożyczalskich pamiętam jak przez mgłę :)
    Wypowiadam się jednak nie na temat, gdyż chciałam Cię powiadomić, że zostałaś wytypowana do zabawy blogowej. Udział w niej jest oczywiście dobrowolny :) Byłoby mi miło gdybyś odpowiedziała na moje pytania.
    http://kayecik.blogspot.com/2012/11/zabawa-blogowa.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezawodne Dwie Siotry! A Pożyczalskich chętnie do nas przygarniemy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przygarnij, zaczną Ci znikać drobne przedmioty z domu :D

      Usuń
    2. Miałam na myśli, że przygarniemy do księgarni ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Grzechy dzieciństwa - "Opowieść o Cebulku" Gianni Rodari

RYŚ MIASTA Katarzyny Wasilkowskiej / DROBIAZGI TAKIE JAK TE Clare Keegan

Juliusz, Joanna, Zygmunt, czyli jak mszczą się poeci